Rosa sløyfe-kampanjen er over for denne gang, men er tilbake i oktober. Rosa sløyfe-aksjonen er en fin anledning til å vise omtanke for de som rammes av brystkreft. For hvert produkt som selges går en andel til Rosa sløyfe-aksjonen. Du kan velge mellom Rosa sløyfe-buketten, roser, Rosa sløyfe-pin, epledrikk, sjokolade, snittekniv og miljønett. Rosa sløyfe-produktene vil bli solgt i alle våre butikker og i nettbutikken gjennom hele oktober. Så spre rosa kjærlighet i oktober ved å kjøpe et Rosa sløyfe-produkt!
0 Produkter

Våre bestselgere

Blomsterinspirasjon

Rosa sløyfe-buketten bidratt med millioner til kreftforskning

Rosa sløyfe-buketten bidratt med millioner til kreftforskning

Støtt Rosa sløyfe-aksjonen og forskning på brystkreft

Støtt Rosa sløyfe-aksjonen og forskning på brystkreft

Våre mest populære

Gi din støtte - kjøp et Rosa sløyfe-produkt

I hele oktober får du kjøpt flotte Rosa sløyfe-produkter i alle våre butikker, der en del av salgsbeløpet går til aksjonen. Du kan velge mellom Rosa sløyfe-buketten, rosa roser, nelliker, epledrikk, sjokolade, snittekniv og miljønett. Du får også kjøpt Kreftforeningens Rosa sløyfe som i år er designet av den verdenskjente designeren Fam Irvoll. Rosa sløyfe-produkter vil bli solgt i alle våre butikker og i nettbutikken gjennom hele oktober. Støtt Rosa sløyfe-aksjonen og kampen mot brystkreft.

Samlet inn over 40 millioner til kreftsaken

Mester Grønn har i femten år laget en spesiell bukett der en del av salgsbeløpet går til Rosa sløyfe-aksjonen. Sammen med salg av øvrige Rosa sløyfe-produkter og Kreftforeningens Rosa sløyfe, har dette hittil gitt et bidrag fra Mester Grønn og våre kunder på over 40 millioner kroner til aksjonen.

Hva er Rosa sløyfe-aksjonen?

Rosa sløyfe er en internasjonal folkebevegelse som markeres over hele verden i oktober hvert år. Målet med aksjonen er å vise solidaritet med de som rammes, øke kunnskapen om brystkreft og å gi støtte til brystkreftforskning og andre brystkreftprosjekter. I løpet av oktober farges Norge rosa ved hjelp av bedrifter, foreninger og privatpersoner som alle bidrar i kampen mot brystkreft. Det er Brystkreftforeningen og Kreftforeningen som sammen arrangerer Rosa sløyfe-aksjonen i Norge. Siden oppstarten i 1999 har nordmenn bidratt med over 415 millioner kroner til brystkreftsaken.

Forskning nytter

Brystkreftforskning er en suksesshistorie som gir stort håp for fremtiden, men vi er ikke i mål enda.
I dag overlever ni av ti brystkreft, og det er mindre bivirkninger og senskader enn før. Likevel er det fremdeles mange som ikke blir friske, og årlig dør over 600 av brystkreft. 600 døtre, søstre, mødre, kjærester og venner vi må redde.
Ved å støtte Rosa sløyfe-aksjonen bidrar du til livsviktig forskning på brystkreft. Forskning som fører til tidlig oppdagelse, bedre diagnostisering og mer målrettet behandling. Takket være forskning kan flere få livet og hverdagen raskere tilbake. Støtt Rosa sløyfe-aksjonen og bidra til livsviktig forskning på brystkreft.
Kjøp årets Rosa sløyfe – designet for å redde liv!

Langrennslandslagene Kvinne Elite og Para Elite fronter Rosa sløyfe-aksjonen

Mester Grønn er stolt sponsor for langrennslandslagene Kvinner Elite og Para Elite, og hovedpartner for Rosa sløyfe-aksjonen. I år er det Anne Kjersti Kalvå, Kristine Stavås Skistad og Heidi Weng fra Kvinner Elite og Thomas Karbøl Oxaal, Vilde Nilsen, og Indira Liseth fra Para Elite som fronter kampanjen. Med engasjerte utøvere og butikkansatte, er målet å skape økt oppmerksomhet og bidra til at flere kjøper årets Rosa sløyfe-bukett.

Støtt Rosa sløyfe-aksjonen og kjøp et Rosa sløyfe-produkt!