Slik reklamerer du
Vi setter stor pris på å høre fra deg dersom du har kjøpt et produkt med kvalitetsfeil.
- Ta med produktet tilbake til butikken og vis frem kvittering for kjøpet.
- Er produktet gitt deg som gave og levert med bud, så tar du med kjørelappen med ordrenummeret som er festet til esken produktet ble levert i.
- Ønsker du å sende oss din klage skriftlig, gjør du dette via vårt kontaktskjema. Vi trenger foto av produktet og kvittering.
Kvalitetsgaranti på blomster og planter
Du skal være trygg på at blomster og planter kjøpt hos hos oss alltid har den beste kvaliteten. Derfor har vi Kvalitetsgaranti på alle blomster og planter:
- 7dagers kvalitetsgaranti på buketter og snittblomster (unntak: Tulipaner 5 dagers garanti)
- Noen holdbare snittblomster har hele 10 dagers kvalitetsgaranti
- 1 års kvalitetsgaranti på grønne planter.
- 6 ukers blomstringsgaranti på orkidéer.
Vi bytter alle blomster og planter som ikke holder garantert kvalitet og levetid.
Garantert levetid
Blomster og planter har ulik forventet levetid. Oversikten viser vår garanterte levetid så fremt du behandler de riktig, og hvor lenge du kan forvente at de holder seg fine, med ekstra kjærlig stell. Her kan du lese mer om hvordan du bør snitte og stelle blomstene riktig slik at du får glede av dem lengst mulig.